onsdag 16 februari 2011

Spegel spegel på väggen där...

Vi börjar med en glad kille =)





Sen en glad mamma =) hehe..
Gjort mig små fynd igen!


Först så fick jag dessa fina siffror av mamma, att sätta på våran husvägg, vi bor ju på Nr 40 =)



Samlar på gamla spetsar, hittade denna på 5 meter!

Dagens fynd! En spegel, gräslig färg ;P men efter en omgång med sprayburken tror jag att den kommer att bli riktigt fin =)




Vädret fortsätter att vara gräsligt kallt! Brr.
Och det ska visst fortsätta. Så jag och Edvin är fortfarande strandade hos mor och far.
Automatbilar e verkligen inte nåt för oss norrlänningar ;P haha..
För att göra en lång historia kort, så har jag fått en "ny" kusin =) så roligt! Hon heter Arja och bor som mina andra kusiner i Finland. Det roliga med Arja är att hennes smak för inredning är samma som min =)
Hennes hem är så otroligt vackert så man finner inte ord!
Kolla in på hennes blogg: http://www.wanhaavalkoista.blogspot.com
kram på er !


5 kommentarer:

evelina sa...

Fin lillkille och fina fynd och va fint att ni också bor på 40. ;)

evelina sa...

Haha japp! Och ganska officiellt också snart. ;)

Anette sa...

Halloj! Spegeln din kommer säkert att bli jättefin! och vilket fynd med spetsen! Tycker att de har börjat vara så dyra nu på spets...åtminstone på kupan i Piteå..
Spännande att se din nya kusins blogg! Ska genast titta=)
Kraaam/Nettan

Arja sa...

Tack så mycket Lisa!
Du är härlig kusin<3

Sara N sa...

Vilken liten charmis du har :) Och vilket fint namn :)