onsdag 13 april 2011

Bort med det gamla & in med det gamla..

Ja nu är mitt nya skåp på plats =) det e så himla fint!

Hade ett vitmålat gammalt skåp, men dörrarna var lite sneda och vinda, och färgen började flagna så smått. Så det skåpet åker in i Edvins rum. Perfekt att ha leksaker i =)


Detta ska dock för ovanligheten inte målas vitt ;P tycker det var så fint som det var!











Edvin har ju legat i magsjuka stackaren =/ dock så kokade jag vätskeersättning åt han och hips vips så blev han så mycket piggare och bättre och nu e han frisk! Men imorse var d min tur att bli magsjuk. Illamående nå hemskt, fryser och dålig i magen =/ urs..



Edvin har fått en " liten" lastbil att leka med =) kostar säkert 400-500 kr ny. Denna var beggade på röda korset och vi gav bara ynka 25 kr för den =) Jag är inte nån som håller på och köper nya leksaker. Det är jätte dyrt, och begagnatmarknaden e så stor!



Edvin går ju snart, men tyckte att man kan väl krypa lite innan också =) d har han nyligen börjat med. Och kan säga att d går undan ibland ;P



Mammas kladdkille har fått en del blåbär då han var sjuk..


På hans tröja står d "tycker du jag är tuff, då skulle du träffa min morfar", ja Edvins morfar gillade verkligen den tröjan =) haha!





Rotat i mamma och pappas garage, hittade en del gamla böcker, Edvin tycker det e roligt att bläddra i dom. Också säger han " titta" "där"...



Lilla hjärtat <3

Ha det s¨å bra och ta hand om er!


PS! I helgen är d stooor Loppis i Piteå, det är Lions som har den..

kram






















4 kommentarer:

Jenny sa...

Tack Lisa:) Limegrönt är såå fint:)

Monika sa...

Hej Lisa!

Tack snälla för många gulliga kommentarer som jag tyvärr varit dålig på att besvara. Men bättre sent än aldrig! :o)

Vilket charmtroll han är din lilla Edvin! :o)

Och din skåp är ju så vacker så man kan trilla av stolen! Håller med! Den är verkligen så vacker precis som den är!

Jag funderade ett tag på att fara på Lions loppis jag också. Men så beslutade jag mej för att vara ute i stället. Och vad gör jag! Jo, jag sitter här! :o)

NU ska jag gå UT!

Trevlig helg på dej!

Kram

Monika

Anette sa...

Hallå! Jag hoppas att du hittat någonting på Lions. Jag var i valet och kvalet om jag skulle fara...men är inte så pigg i halsen. Har helt tappat rösten och det är inte så roligt. Har dessutom två stolar som jag köpte där förra året o skulle göra om men det har inte blivit än!! (Men det ska bli;)) Vilken fin skåp!! Förstår att du är nöjd med den=)
Kram!

Fröken Fräken sa...

Jättefint skåp!
Ja, hur var Lions loppis? Var sugen på att åka dit, men hade hundvakt så det gick tyvärr inte...