lördag 17 mars 2012

Mammas ögonsten!

Ja det har dykt upp lite nya saker i mitt hem =) har fått ett jätte fint väggvitrinskåp av min käre far! Det var dessutom redan vitt,så jag slapp måla d ;) dock har jag inte hunnit ställa i ordning i det än, så det är bara lite huller om buller.

Nya hissgardiner från Ellos har jag inhandlat till tvrummet. Och det vart jätte fint =) vilket fint tjockt tyg! Även lyktan på bilden är från Ellos. Har två st på väggen i tvrummet.

också till sist på bilden, min nya köksklocka =) inköpt på Dollar Store i Piteå för ynka 80 kr!


Vart färg över från då jag målade redahyllan (se förra inlägget) så jag passade på att måla Edvins lilla höstol som vi har ståendes i hallen. Vart jätte fint =)


Gjorde en liten bytesaffär med en tjej på FB och fick med mig denna fina gamla våg hem =)

Också avslutar vi med bilder på mammas ögonsten =) lille arvid! Tänk att han blir hela 6 veckor på måndag. Tiden går alldeles för fort!

Har varit till Byske idag till min vän Sandra =) vi har varit på klädbytardagen och sålt kläder,men även köpt lite kläder ;) Åt Edvin hittade jag en tshirt med en traktor på, också står d "Traktor förare" på ryggen ;) haha, den gillade han verkligen.
Sen så hittade jag en del fina plagg till Arvid med.

Våren har verkligen börjar komma här uppe i norr. Flera plusgrader och det tinar ute för full =) underbart!
Ta hand om er ! kram

3 kommentarer:

Johanna - Mamma, mode, skor sa...

Finfina saker! Och finfin kille :)

Vi har också en sån höstol, man kanske skulle ta och måla om den? Just nu står den ute i garaget i väntan på bättre tider... typ.

evelina sa...

Wow! Edvin kommer bli så cool i den t-shirten! Gillar dina fynd och bilderna på söte Arvid. =) Hade jag inte redan haft en baby så hade jag definitivt fått babylängtan efter de söta bilderna =)

Lilla Brödhult sa...

Åh vad söt och fin lille Arvid är:) Ja storebror oxå, så stolt och fin han kommer bli i sin nya t-shirt..
Vilken fin reda hylla du fixat till, du kan säkert hitta nya behållare i glas på ngn loppis eller på tradera..
Ha det så mysigt med din lilla familj kram Helene