måndag 18 juni 2012

Retro!

Snart ger jag upp hoppet om att finna en gammal stringhylla och beställer denna nyproducerade gobit ;)

Införskaffat mig en retro vagn =) en Brio från 76, den e såååå FIN !


Även fyndat ett överdrag till dynan som passar till vagnen och ett sött örngott!



Ja i detta hus e faktiskt inte bara vitt och lantligt lägre, nee jag har snöat in på retro också och gillar d verkligen =) men kan kan ju faktiskt blanda olika stilar =)

har väl inte allt för mycket  tid över till bloggen nuförtiden då det e sommar och sol och annat som tar upp min tid =) men nått inlägg ska jag väl hinna med ibland.

Edvin leker med sitt "nopper" som jag loppisfyndade i fredas.

Och lillebror posserar sött =) han som vänder sig från rygg till mage och kör gåstol och hoppar hoppgunga nu. Sover hela nätter och äter gröt och vanlig mat =) så duktig så!

Lite blandet i köket =) vispskålar mm.

Denna färgglada brickan e också ett av dom senaste fynden.

Ta hand om er ! Kram

1 kommentar:

evelina sa...

vad kostar de nyproducerade hyllorna? :)