lördag 11 augusti 2012

Lite från mig!



På mitt skrivbord =) loppad lykta och måttband. Reda hyllan e köpt i en retro grupp på FB =)
 Tfn i gammel dags stuk från Jula! Och en väska jag loppat för nåt år sen!
 Hittade en sida där man kan skriva ut ugglor och vika och klistra ihop! Skrev ut ett antal i olika färger ;)
 Loppade fina turkosa krukor!
 Hittade 2 fina turkosa kuddar på loppis i Älvsbyn sist jag var dit =) passade perfekt i kökssoffan!
 På kommoden i köket! Tavlan och flaskorna e loppade!
 Min fina stringhylla =)


 Gjorde en jordgubbspaj idag =) d va MUMS!
 Våg köpt i en FB grupp. Salt och pepparkar i from av fåglar från Dollar Store =)
 Min fina redahylla =) e glad jag fick köpa denna till bra pris då man ser vad dom går för på tradera mm!
 Och mitt fina brödskrin som jag fyndat i Drängsmark på Lundagårds loppis =) hon har så mycket fint!

Imorgon ska jag och svärmor och Arvid åka iväg på loppis en sväng på eftermiddan! Det e avslutningsloppis i Stavaträsk och baklucke loppis =)

Till veckan kommer min käre syster Kirsi hit till mig och barnen, så då ska vi hitta på nåt kul!

Min vän Evelina (www.blandblommorochrutot.blogspot.com) från Kiruna ska komma till NLT och va dära, så hon skulle också komma och hälsa på nån dag =) kul kul!

1 kommentar:

Jessika - Mamma till Milton sa...

Är glasburkarna du har sugrören i loppisfynd eller var har du hittat dem? :)