torsdag 20 september 2012

Spännande!

Ska ju snart göra min efterlängtade Gastric Bypass operation =) läggs in på måndag och på tisdag då gäller d! Oj vad jag längtar! Försöker göra i ordning allt här hemma då Anders ska va hemma med barnen + att jag måste packa. Igår och idag har jag lagat upp massa barnmats portioner åt Arvid att lägga i frysen så d finns =)

Arvid och jag passade på att bada bastu i helgen som var då vi var hos mamma och pappa =) jag och Arvid hade myskväll med mamma. Edvin var med morfar till husvagnen i Kronogård och sov över en natt.
 Mammas söta killa kille <3 br="br">
 Grabbarna imorse då dom satt i köket och lekte tillsammans!
 Arvid gör sin sköna min ;)
 Har blivit förtjust i dessa fina äppelmuggar, så ser ni nån så hojta till =) jag är helt klart intresserad!
 Hittat lite fina ny/gamla kökshanddukar med äpplen på =)
 Mina fina burkar. Den rosa längst ner är en Nils Johan =) hämtade den igår. Den med fåglar på är en IRA burk jag loppar i somras. Den blåa med blommor på är från en loppis i Vidsel och dom prickiga är Ikea.
 Hittade en söt gul plastkruka som fick agera fruktskål ;)
 Hittat en likadan fin kruka fast mindre =) rörstrand!
 Extra kul att laga mat då man har fina kastruller ;) denna e pastellrosa!
 Min fina snapphanegrill från Nils Johan =) måste inviga och testa den snart!

Annars rullar väl allt på som vanligt. Det e höst och ena dagen är det regn och rusk och andra dagen sol och härliga höstdagar.
I helgen blir det ev fiske med mamma och pappa på lördag om vädret tillåter, vi får hoppas d!


Inga kommentarer: