lördag 20 juni 2009

Fynd fynd ;)

Lite nytt har man hunnit fynda ;P en rund vaxduk i "spets" för bara 10 kr, den va så fin =)
Ett vitt örngott med spets på, 5 kr =) masssssor med spets för 10 kr rullen! 2 sånghäften och en dagstidning från 1945 ,ganska så fränt =) och bara 25 kr för alla 3!
En liten spetsduk 5 kr, gammalt vindspel med bjällror 30 kr...och d va nog allt för denna gång =)
Och nöjd är jag då!

Expedithyllan som jag la ut på blocket är redan såld =) gick knappt ens ett dygn. Så jag ska plocka bort allt från den + att min skänk kommer väl snart! Ska bli så kul med en sån gammal vacker möbel =) han sa att den kan va från 1800 talet, kan d stämma ? Den ska i allafall få behålla sin fina träfärg =) blir man less nån gång får den väl bli vit ;P hehe!

Har inhandlat "Vackre Hjem" idag + aftonbladet och expressens hemma och bo bilagor =) så nu har jag mycket att läsa ikväll ! Hon som äger Bloggen "lillablanka" är ju med i aftonbladets bilaga =)

Sen så har min lilla vovve fått en egen säng =) jag fick ju tag på en gammal vit säng, sån som barnen får växa i. Så den har jag bäddat så sött åt vovven nu och den står uppe i tvrummet =) den står uti ett fönster så hon kan sitta och titta ut i den om hon vill!

Hoppas ni alla haft en bra midsommar helg ! Kram Lisa...

Inga kommentarer: