måndag 14 december 2009

Shoppat lite ;)

Idag har jag varit in på sidan http://www.homenumberone.se/ och shoppat lite saker ;) hoppas sakerna kommer fort! Detta är faktiskt första gången jag beställer på nån webbshop som har den inredningen jag gillar. Eller ja jag har handlat hos tess som har http://www.tildasmamma.se/ men då har jag fått hämta varorna eftersom vi inte bor så långt från varandra, vilket är mycket praktiskt =)



En så vacker vas i fattigmanssilver som d var så bra pris på =)


Har ni sett vilken söt belysning med fjädrar på ?Me love it ;)



Någa kors att dekorera med..




Och till sist en underbart fin vit madonna för bara 149 kr! Vilket klipp =) 24 cm är den!




Bilderna är lånade från http://www.homenumberone.se/




Sen så har jag beställt en bok från adlibris, Jule Alfabetet!



Nån som har den och tycker den e bra ? Jag hoppas då d =)

var in på Handplockat idag, hittade värdens sötaste glas från miljögården som jag köpte =) så nu åker Ikea glasen och dom nya ska få briljera i skåpet! Ni får se dom sen ;) köpte även en girlang med zinkhjärtan på, 2 små ljusstakar och 2 julkulor i fattigmanssilver! Super nöjd med mina inköp=)

Innan d var jag in på röda korset och hittade 1 lakan med spets, julgranskulor i silver och 2 söta bäbisplagg ;) jeans och en munkjacka!

Nu är jag hemma hos mamma och pappa och tar d extremt lungt då jag känner att jag får mer och mer ont i fogarna =/ förbaskat också! Det kunde ju ha väntat ett tag tycker jag, vill inte börja ha ont redan ju =/
kram på er !


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med dig att det är såskönt att mysa i pyjamas på kvällarna, så mycket fint du har köpt till blivande babyn, när är det dags?
Visst är ängeln söt :) den finns/fanns i min butik Tistel i Norrfjärden.

Ha en skön kväll
Kram Pernilla

Viveka i Bläckhornet sa...

Jag älskar nätshopping och har fyndat i många bra butiker. Ska kika in i den du rekommenderar också.

När väntas lilla knytet komma?

Blev jättenöjd med bokmärkena. De sitter nu på flera paket :)

Kram Viveka

Monika sa...

Hej Lisa!

Kul att jag kunde inspirera dej med mina bilder. Alltid skoj att kunna använda de saker man har. Som tvärflöjten tex.

Vad fint du shoppat!

Jag har också handlat några gånger från Home No 1. Hon har så fina saker och inspirerande bilder. Både i butiken och på sin blogg.

Jag har boken Julealfabetet. Köpte den för två år sedan. En given jul favorit som jag lägger fram på bordet redan i november.

På Handplockat hittar man alltid något! En helt underbar butik! :o)

Hoppas fogarna ordnar till sig!

Må så gott!

Kram

Monika