tisdag 1 december 2009

Vinter är hära :D underbaaaart!

Först vill jag varna er för mååånga bilder i detta inlägg ;) haha ! men jag har varit ute med hunden idag och fotat våran vackra snö som kommit :D är så vitt och vackert ute ! + lite hemifrån och lite nya inköp...så här kommer d...

Sockersött zinkhus köpt på Handplockat i Älvsbyn !

Ett till zinkhus från HP, har 5 st nu ;)

Änglavingar och God Jul "tag", båda från HP =)

Min vackra stjärna, finns på Rusta !

Ett par gaaaamla skridskor och en söt strut =)

Så här ser d ut i köket (ignorera den vidriga tapeten!),köpte en julkyrka på tradera till bra pris..


Hade så många kvarnar, så sparade dom vita och sålde resten på tradera ;)

bricka och julkulor från röda korset, kulorna kostade bara 1 kr för 3 st! fynd =)

Denna vackra kandelaber finns på Blomsterlandet =) älskar den! också har jag ramat in våran UL bild..

Matte nu får du sluta fåna dig med den blixtrande lådan! Kom nu jag vill gååå! ;P

Min jul "outfit" hänger i sovrummet och väntar på att d ska bli julafton, anders tyckte den var riktigt fin :D inte varje dag man får höra nåt sånt från han !

Jul i köket =)

Ett gammalt fönster som jag borrade fast en tavellist i, och nu hänger den i trappen :D

Super nööööjd med min söta lilla julgran jag har på övervåningen :D hjärtanen kommer från Jysk och fåglarna från panduro.

Min "gran" nere, eller ja det är ju inte en gran, men sak samma ;P snyggt vart d och jag e så nöjd !

Måste visa mitt fina fruktfat som jag hittade på Handplockat, det är från madame Stoltz...och är i luffarslöjd!

har ni sett så vackert det är ute hos oss ?!

Anslagstavlan har fått sig en omstyling


Snön är hära :D hoppas nu bara den stannar !
Det var vad jag hade att bjuda på i bilder ;) förresten, kommer ni ihåg dom svarta kronorna jag berättade om i förra inlägget ? Mamma öppnade kartongen och säger " men Lisa dom är ju vita"..haha, vilket absolut inte gör mig nåt ;) jag hade velat ha vita men trodde bara d fanns svarta ju! Vilken tur jag hade med andra ord :D
Imorgon bär d av till Älvsbyn för jobb, men bara två dagar sen hem igen och då ledig en hel vecka =) underbaaaart skönt!
Nee nu måste jag göra lite nytta, har bara tagit d lungt på förmiddan. Men d finns en orsak, och det är att detta är 5e natten med urusel sömn =/ huvva det är jobbigt! Tog 2 timmar innan jag somnade igår, sen vaknade jag och somnade om flera gånger. vet inte vad jag ska göra ? Men det e så jobbigt då man inte får sova =/

Ta hand om er ! kram kram

6 kommentarer:

Mitt smultronställe sa...

Hej!!
Men du så många fina bilder!!
Snö och allt det vill jag oxå ha!!
Hoppas du har en skön kväll, kram Camilla.

Anonym sa...

Tack för alla fina bilder vi får ta del av =) Jag har självklart nominerat dej i min blogg i dag =) Kika in så får du se =)
Många kramar!

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Tack för titten och kommentaren hos mig :)
Jättemycket fina bilder du visar. man kan aldrig få för många zinkhus tror jag :P

Ha en bra dag :)
Kram / Therese

Hemmet Är Min Borg sa...

oj så mycket fina foton ,och så fint du har gjort , helt ljuvliga snöbilder, så ska de ju vara i december månad tycker man :)
ha de gott
kramis

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

WOW, vad mycket fina bilder du visar och mycket fina ting! Vilken tur i oturen och du fick dina vita kandelabrar :)

Ha det gott på jobbet och resten av en veckas ledighet! Kramar Elin.

Allt å lite till sa...

Hej!
Har faktiskt inte varit det minsta sugen på att börja om att jobba, men nu när jag väl bestämt mig så känns det ändå som att det ska bli skoj. Ja, vi hinner väl ses ett tag hoppas jag, innan det är dags för dig att vara hemma. För du får väl hp gissar jag? Hur är det annars då? Mår du och magen bra?
Vad mycket fint julpynt du har förresten!