torsdag 30 september 2010

Goda lchf plättar :D

Jag och edvin ,mys !


MUMS! Lchf plättar :D 2 dl kokosflingor malda till mjöl,4 ägg,2 dl grädde & ½ tsk salt,dock rekommenderar jag att ni gör dubbel sats, d gjorde jag och d vart lagom :D skall avnjutas med grädde & jordgubbar..



Idag har jag gjort dessa plättar, dom e kanon goda ! Annars händer det väl inte så himla mycket hos oss =) Edvin har fått börja äta burkmat =) det e så kul ! + att han äter gröt med och tycker att det e sååå gott =) mums!
Har haft storrensning här hemma och fyllt på loppisbodan och även lagt ut en hel drös med saker på blocket. Skönt att bli av med saker faktiskt. Nu är d ju höst, och det e nog min favorit årstid!
Svalare ute och man få mysa och tända ljus =) love it!

På lördag ska vi fira min syster Kirsi som fyller 40 år. Vi ska till Luleå på Golf Garden och äta gott och ha trevligt tillsammans =) Jag och Anders fyller ju år snart,och jag vet INTE vad jag ska köpa åt han. Det brukar vara lätt,men nu står d då stilla!
Själv så önskar jag mig boken "lev vackert" ;P

Ni må ha det så bra och ta hand om er =) kram !

Inga kommentarer: