tisdag 29 mars 2011

Porslin..

Lite nytt porslin har flyttat hem till mig =)


Visst är dom bara för söta dessa tallrikar =) hittade 6 st flata och 6 st djupa för en ynklig slant.

Var in på Handplockat i söndas, dom hade 10% på allt porslin. Så då slog jag till på en stor "Leila skål" =) tyckte denna färg var fin..

Lite blandat i köket. Allt förutom durkslaget är från loppis =)

Till sist en vacker såskanna från gustavsberg. Gillar fint gammtl porslin =) bara jag får byggt mitt vitrinskåp av gamla fönster så ska allt finporslin få stå där i och bara glänsa =)

Edvin har fått lite nya kläder =) och idag kör han på " rock stilen" haha !

Det dåliga med svarta skinnsoffor + vår + hund syns på bilden =/ leriga tassavtryck i soffan, suck! Därför skulle jag aldrig kunna ha ljusa tygsoffor.

Idag ska det städas, för imorgon ska vi ha mammaträff hos oss, det ska bli roligt!

Denna vecka är fullspäckad =) och det känns roligt! Det e nämligen INTE ofta det händer..

Tisdag: Städa, städa och städa ;P
Onsdag: Mammaträff hos oss 12.00
Torsdag: Norrlångträsk och hälsa på Maria och Albin och leka och busa
Fredag: Stan och hämta mina nya solglasögon
Lördag: Byske och klädbytardag
Söndag: ? (eller nåt finns d alltid att göra,hehe)


Inga kommentarer: