onsdag 2 november 2011

kvällens fynd =)

Kvällens fynd =) en kockums kaffepanna som rymmer 1,5 liter i toppskick!
Missade en likadan igår kväll på en tradera auktion =/ så jag kollade imorse efter en kaffepanna och hittade en likadan =) denna vann jag för 50 kr, den som gick igår gick för mycket mer. Så d kom nått gott ur d onda ;)

Ska ha den att koka tevatten i =) hur fin som helst att ha ståendes framme!


Jag och Edvin har varit med mamma i Piteå på stan idag. På Reprisen i Öjebyn hittade jag massor med fina gamla juldukar,bonader och gardiner =) så nu längtar vi mera tills vi får julpynta hemma! Hittade även en fin gammal spånkorg (har mig för att dom heter så) med lock till bra pris =) tänkte kanske ha den på hatthyllan och förvara vantar,mössor mm i.

Jag och Edvin är hos mamma och pappa och hälsar på några dagar.

Ta hand om er =) kram

1 kommentar:

Anette sa...

Ja det ska blir riktigt roligt att börja adventspynta snart! Var på reprisen förra veckan och fyndade litegrann=)Söt kaffepanna du köpt!
Kram/Nettan