onsdag 1 februari 2012

Snutten.

Ja då var det 10 dagars övertid idag. Liten och tjurig bäbis i magen ;) men men d blir vräkning på lördag om den inte kommit innan dess! Min syster var hit igår och hämtade Edvin så jag får vila upp mig i lugn och ro, och han får busa och ha kul med alla nära och kära i Älvsbyn :) moster, kusiner,mormor,morfar osv. Han kommer ha d toppen :) dom skulle fara på Leos och leka, låna böcker på biblioteket osv. Han kommer ha d toppen kul :)


Tänk snart får jag snusa på liten bäbis som på detta kort :) jag blir alldeles varm i hjärtat då jag ser denna bild, mammas fina kille!

Klickade hem en söt nytillverkad snutte åt bäbisen från Tradera här om dan :) och klart d ska vara en med en uggla på ;) denna är från serien Pumpkin från Kids Koncept. Så den borde komma i postlådan vilken dag som hellst :) kanske man hinner få med den på BB? På tal om BB så var jag då glad att vi slapp åka in inatt, för vi hade -30 ute,brr!

Hittat mitt "drömbord" till tvrummet! Finns på Mio möbler och Antnäs möbler. Men vad tror ni d kostar då? Jo ca 4000 kr :( ! Hade passat perfekt rummet. Är gjort av återvunnet trä. Också är det liksom så där "sliten" bordsskiva, så då gör det inte nåt om det blir märken i det. Finns även att köpa som köksbord,och ja det e klart det skulle jag inte heller tacka nej till ;)

Ta hand om er.. kram

7 kommentarer:

Familjen R sa...

ohh vilken söt bebisbild...Edvin ser ut att fundera på vad du har för konstigt på näsan (glasögonen) ;)

Du får inte ta det lugnt, upp och dammsug och skotta eller vad du kan hitta på, då kanske bebisen vill checka ut från "hotellet" hihi

H/malin

Helenas blogg sa...

jaha=) känns skönt att höra att man inte är ensam om trotsiga ungar=) kan verkligen ta musten ur en, särskillt när man är gravid med lite ork...kuddarna är från em här i kalix, dom har konkursutförsäljning så jag fick dom för 1/2 priset...=) hoppas bebben vill komma ut snart=) och att allt går bra,,,/Helena

Hanna sa...

Men lilla tjurisen där i magen! :)

Sv: Tack så mycket, det är och ska bli så otroligt roligt :)

Kikan sa...

Åh, så spännande med bebbe på gång. Hoppas skrutten kommer ut snart. Pumpkin har SÅ mycket fint. Kram Kikan

Katta sa...

Oj, är det tio dagar över tiden nu. Det betyder att det är nån som trivs där den är :) Vila dej nu så du har ork tills det är dax, kram på dej!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Kanske, kanske att bebben kommit nu då? Så mysig bild!
kram
Marie

evelina sa...

Nämen Lisa då du är lite hopplös med mig nu. Inte shoppa innan baby kommer!!! ;)