söndag 20 maj 2012

Hemma hos oss !

Ja här hemma händer saker minst sagt =)
Vi renoverar ett rum på övervåningen som ska bli vårat sovrum, och barnen ska då få ta över vårat stora sovrum och dela på det nu några år i början. Blivande sovrum är hur fint som hellst =) d var trägolv under korkmattan, så det har vi målat grått, och väggar och tak vitt.
Det är snart klar.

Så då blir det då att inreda barnens rum vilket jag verkligen ser fram emot! Har ju sparat på mig en del saker som ska in dit =)

Bjuder på en tjuvkik:

Före
Efter !
Det har rivits bort väggar mm. En vägg var full i sågspån! Så det vart 8 fulla säckar, tur vi har höns och fåglar så går det att använda som bottenströ ;P

Ett nytt FB fynd till barnen:
En stor gammal leksaksbil från Brio =) tycker den va så fin! Trodde d skulle va många som budade på den, men d var bara jag så jag fick den billigt ! Vilken tur =)

Denna söta tavla fick jag av en jag lärt känna lite på fb =) hon vet att jag gillar ugglor så hon hade hittat denna hemma och frågade om jag ville ha den ! Så snällt 

Denna lilla filur hittade jag på en Seconh hand butik i Boden, köpte den åt min käresta som tyckte den va fin =) 

Lite sugrörs förvaring i köket =) dom randiga har jag köpt från Leilas hemsida. www.leilasgeneralstore.com , hon har så mycket fint !

Köpte från en fb grupp (sälj och köpre retro barnsaker) jätte fina sängkläder till spjälsängen!


Har även tack via fb äntligen hittat mig en liten träsoffa åt barnen =) en utanför Skellefteå sålde en vit liten gustavians soffa så den köpte jag. Men hade så tur att jag hann först för d va flera som ville köpa den!

Imorgon ska jag och barnen till Byske, ska på provtagning inför läkarbesöket i Lycksele på torsdag.
För er som undrar varför jag ska till Lycksele på lassa och göra så är det så att jag till hösten kommer göra en Gastric Bypass Operation =) och JA jag lägtar så mycket! Tack till alla mina vänner och nära och kära som stöttar i mig detta beslut att göra denna operation =) ni e underbara !

Ta hand om er ! Kram

Inga kommentarer: