söndag 4 november 2012

Ditt och datt...

Visste inte vad dagens rubrik skulle bli så d fick bli Ditt och datt ;) för det e väl typ vad detta inlägg handlar om!

Edvin och pappa morgonmyser i soffan och ser Bamse =)
 Arvid i pyjamas, ser också Bamse ;)
 Mitt kök något så när städat,hehe.

 Varit skogsmulle idag och hämtat enris och satte i en fin hink på bron! Är en vit krona i också men den syns kanske inte så bra ;)
 Varit fint väder ute idag så vi har varit ute hela förmiddan och donat på medans Arvid sov ute i vagnen!
 Hämtade en liten gran och satte i en zink hink!

 Kort taget mot grannens håll.
 Lilla huset!
 Kort taget från bron!
 En till bild från bron =)
 Hittade denna fina lykta på Myrorna i måndas då jag och barnen var till stan.
 Lilla söta träsoffan som jag köpt av en bekant via FB!
 Edin posar sött framför kameran ;)
 Ta kort på barnen tillsammans e INTE lätt, hehe.
 Två glada grabbar =)
 Min fina ljusslinga med stjärnor på har fått sig en plats i huset!
 Mitt fina vägghängda vitrinskåp i tvrummet!
 Rotade bland mina belysningar idag och hittade denna fina med stjärnor. Så jag la den bara på byrån,passade bra dära!
 Sötaste ugglan, fyndad på Repisen i Öjebyn!
 Sen så måste jag visa dessa fräääna retro brallor som jag fick av en kompis i fredas =) vilken lycka! Tack snälla Eva =)

Ja det börjar ju vara belysningarnas tid så vi har satt upp en fin led belysning på ladan som ska lysa upp laduväggen =) och en inne i ladan som tänds då man går in också en ljusslinga på framsidan av huset. Så nu väntar vi bara på mörkret så vi får se alla fina belysningar =)

Igår kväll gräddade jag våfflor, d var mycket uppskattat av barnen. Första gången jag provade på d, men d va då hur enkelt som hellst ;)

Ikväll ska jag till Byske på ljusparty hos er vän =) d ser jag fram emot ! Lite skön egentid med vännerna kan behövas ibland =)


Inga kommentarer: