måndag 29 april 2013

Härliga vårtider!

 Burit ner leksaksspisen till köket så barnen kan laga mat :)
 Jaaa mamma kolla sandlådan. Utbrast Edvin då han såg att den tinat fram :) vilken lycka! Dock var detta för några dagar sen och snön runt sandlådan är borta!
 Jag har prövat på detta med pärlplattor och gjort en uggla. Skrev ut ett mönster men det var värdelöst gjort, då det vart en hel del korrigeringar :) men till slut vart det ju bra!
 Min fina kudde som jag hittade på PMU i Skellefteå! Tyget är visst retro från Göta Trädgårdh :) jag gillar den och har den i kökssoffan!
Sprang in på en loppis som jag inte visste var den dagen så det var ju tyvärr rätt så urplockat,men hittade denna fina gröna vas i allafall :)

Ja i lördas var det ju den efterlängtade loppisen i Luleå. Jag var där 9 och stod i kö med min syster och in vän Eva. Sen väl inne tappa vi bort varandra på en gång som vanligt ;)
Fina saker hittade jag, men dock inte lika bra som förra gången. Men nöjd ändå :)
3 st spel för 50 kr hittade jag åt Edvin. Han kommer bli så glad :) Lite kläder till barnen, vårjacka till Arvid, porslinsrådjur, porslinsuggla, gammalt duplo mm!


Inga kommentarer: