lördag 20 april 2013

Secondhand!

Idag fick jag lite skön egentid på stan :) barnen stannade hemma med sin far så jag i lugn och ri kunde fara iväg och strosa runt!

Var på PMU (pingstkyrkans secondhand) först av allt ;) dom öppnar kl 10.00 och jag var nummer 2 i kön. haha! Det är alltid lååång kö och rusning då det öppnar.
I allafall så gjorde jag många fina fynd :)
1 st madrass till spjälsäng med världens sötaste överdrag.
1 kudde med fodral sytt i retrotyg
2 retro barntröjor
1 par retro barnbyxor med original prislappen kvar
2 spel
1 retroklänning
1 äppelgrön klänning
1 söt rosa plastväska
1 rolig tårt och bakelser bok
och ev nåt mera. Svårt att komma ihåg allt ;)

Ett av spelen :)
 Arvid sitter och busar på madrassen jag köpte :)
Lyckades "kamma hem" dessa för nån dag sen också :)
Underbara äppelburkar!

Så det var en lyckad dag. Var in på Myrorna och Röda korset också men hittade inget dära.
För övrigt så hittade jag mig ett par leggings och en super snygg tunika på min favvo affär Indiska :)

Inga kommentarer: