onsdag 5 maj 2010

Ingen bäbis ÄN!

Mammas hjärtegull kajsa =)
Nee mina vänner, inte har d kommit nån bäbis än inte =/ d var nog den mest envisaste ungen jag vart med om! Idag är d 11 dagar övertid och jag kan säga som så att jag är fruktansvärt less =/ det gör ont överallt och man kan som inte göra nåt! Har tid imorgon igen för bedömning. Min bm sa att man får gå 12 dagar övertid, och imorgon är d ju 12, så vi får se vad dom säger. Men jag hoppas innerligt att mitt lilla kärleksbarn kommer mycket snart,typ idag, typ NU ;P
Jag längtar ju så efter att få hålla barnet i min famn och bara mysa och ge d all min kärlek!

Så d händer inte så mycket i övrigt här hemma annat än att man tar d lungt och går och väntar och väntar. Telefonen ringer och piper hela tiden med folk som undrar om d hänt nåt. Idag skiner solen och jag tänkte faktiskt ta tag i hemmet lite. Dammsuga, vika tvätt osv. Kanske d kan hända nåt om man håller igång lite ;P

Ta hand om er ! kram kram

5 kommentarer:

Vit som snö sa...

Åhh, jag vet precis hur frustrerad du är. Har ju berättat hur länge jag gick över.... O jag höll på att bli tokig till slut på alla som ringde o undrade...
Men ut kommer lilla livet och då glömmer du direkt hur lång din väntan kändes. Nu är det SNART, det är iallafall ett som är säkert!
Kram vännen o lycka till!!! Cilla

Vintage House sa...

Hej,
Hoppas att du har fått din lilla bebis när jag skriver detta.
Har aldrig behövt gå över tiden fött 2 v för tidigt..
Hoppas allt går bra..
kram
sandra

Anette sa...

Förstår att du är less...hoppas att babyn vill ut snart! (jag hoppas att den är det när jag skriver detta=)

Kraaaaaaaaaaam/Nettan

Anonym sa...

Grattis till pojken!

Vintage sa...

Gud så drygt! Väntade länge på mitt barnbarn ca 11 dagar. Men sedan kom han den goaste man kan tänka sig...Kramar Susanne