onsdag 5 maj 2010

Ingen bäbis ÄN!

Mammas hjärtegull kajsa =)
Nee mina vänner, inte har d kommit nån bäbis än inte =/ d var nog den mest envisaste ungen jag vart med om! Idag är d 11 dagar övertid och jag kan säga som så att jag är fruktansvärt less =/ det gör ont överallt och man kan som inte göra nåt! Har tid imorgon igen för bedömning. Min bm sa att man får gå 12 dagar övertid, och imorgon är d ju 12, så vi får se vad dom säger. Men jag hoppas innerligt att mitt lilla kärleksbarn kommer mycket snart,typ idag, typ NU ;P
Jag längtar ju så efter att få hålla barnet i min famn och bara mysa och ge d all min kärlek!

Så d händer inte så mycket i övrigt här hemma annat än att man tar d lungt och går och väntar och väntar. Telefonen ringer och piper hela tiden med folk som undrar om d hänt nåt. Idag skiner solen och jag tänkte faktiskt ta tag i hemmet lite. Dammsuga, vika tvätt osv. Kanske d kan hända nåt om man håller igång lite ;P

Ta hand om er ! kram kram

5 kommentarer:

Cilla - Vit som snö sa...

Åhh, jag vet precis hur frustrerad du är. Har ju berättat hur länge jag gick över.... O jag höll på att bli tokig till slut på alla som ringde o undrade...
Men ut kommer lilla livet och då glömmer du direkt hur lång din väntan kändes. Nu är det SNART, det är iallafall ett som är säkert!
Kram vännen o lycka till!!! Cilla

Vintage House sa...

Hej,
Hoppas att du har fått din lilla bebis när jag skriver detta.
Har aldrig behövt gå över tiden fött 2 v för tidigt..
Hoppas allt går bra..
kram
sandra

Anette sa...

Förstår att du är less...hoppas att babyn vill ut snart! (jag hoppas att den är det när jag skriver detta=)

Kraaaaaaaaaaam/Nettan

Anonym sa...

Grattis till pojken!

Fransk inredning sa...

Gud så drygt! Väntade länge på mitt barnbarn ca 11 dagar. Men sedan kom han den goaste man kan tänka sig...Kramar Susanne