torsdag 29 april 2010

Äntligen har den kommit ut :D

Nu kanske jag lurade er ;P för nee ingen bäbis än =/ 5 dagars övertid! Detta var nog den envisaste ungen som finns, haha ;)

Det som äntligen kommit ut är Anna Örnbergs Bok "Inred lantligt inne & ute". Denna finns på adlibris för ynka 134 kr + att frakten är gratis =) beställde mig nyss ett exemplar, och ser fram emot denna ljuvliga bok. Boken hon släppte innan var ju helt suverän =)

Sen så vill jag tipsa om http://lenaspyssligheter.blogspot.com/ där man kan beställa dessa otroligt söta minimadonnerna till bra pris =) jag fick hem två st igår som jag beställt, och kan säga att jag är riktigt riktigt nöjd med dom =) så vackra och fina. Dom är perfekta för små fina stileben. Tror jag ska beställa två till sen framöver ;)


(bilden är lånad från lenas bloggsida)

Annars tar vi d lungt här hemma och väntar och väntar och väntar och väntar...
Var på bedömning i torsdas och kollade bäbisen via ul, men allt såg så himla bra ut, så d var bara att åka hem och vänta ;) hade inte förväntat mig nåt annat..

Ta hand om er och ha en bra valborgs =) kram kram

4 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Tack snälla fina du för de snälla orden! Kommer ju snart hem två nya modeller av minimadonnorna ;o)
Hoppas den lill* bäbisen snart kikar ut!
Ha en finfin helg!
Kramis/LenaS

Anette sa...

Men ååååh vilka bra tips! Ska genast beställa boken=) Jag tycker mycket om den förra och läser den om och om igen. Madonnorna var också ett jättebra tips=) Lycka till med bebben...

Kraaaam och trevlig valborg.

where the forest end... sa...

Hmm jaha "bara" en bok ;) Men det funkar väl det med..Hehe..

Fröken Fräken sa...

Ja, inget är ju som väntans tider. Själv väntar jag bara på lite möbler, men även det känns frustrerande!