söndag 14 november 2010

Pysslar och donar..

Vill börja med att säga att jag har en blocketannons ute ;D

http://www.blocket.se/vi/30694888.htm


Mycket gamla saker och shabby chic...

Edvin fick kliva upp med sin pappa idag så jag fick sova lite mera,kände att d behövdes =)
Visar lite diverse bilder idag,pyssel och bilder från hemmet.


Söt hylla som hänger i vardagsrummet. Skorna har jag själv haft då jag var liten =) min favoritblomma hjärtan på tråd står i en söt kruka från blomsterlandet.

Hittade en gammal verltygslåda i trä som jag målade vit =) i den ställde jag flaskor,burkar och ett gammalt rivjärn som jag hittat på loppis. Hjärtat har jag fått av min mamma, hon har gjort d.

Hade en gammal trälåda och spalje ståendes. Så det fick bli ett fint arrangemang i fönstret i vardagsrummet.

Jag och mamma tog massor med fina kort på Edvin =) så målade jag några gamla ramar och ramade in korten , vart så fint =)


Lite pynt inne på toaletten

Skönt att ha en stor toalett,men gillar inte att den fula tvättmaskinen och tvättkorgen syns. Så jag tog 2 st gamla spjälsängs lakan med spets på och sydde drapperier =) och hokus pockus så är det fula borta ;P

Mitt fina bord =) det var i nån gräslig träfärg,men eftersom d va lackat fick jag måla fleeera varv! Lampan har jag fått av min söta mamma =)

Hittade en gammal rosengömma på loppis, satte i en blomma och runt krukan några pappersark från en gammal bok =) finare än att plastkrukan ska synas.

Här hemma e d lite kaos. Anders håller på och ska sätta in element i alla rum =) men d ska bli skönt då den riktiga värmeanläggningen kommer igång!
Blir fleecepanna =) som ska värma både hus och lada.
Imorse då jag vaknade var det -19 ute,brr! Snacka om myggfritt ;P hehe..

Ta hand om er !

ps. ser att jag har skrivit en del liknande saker i förra inlägget ;P men men d må väl vara, ibland är man väl lite senil,haha ;P

Inga kommentarer: