onsdag 19 oktober 2011

Nya tröjor till Edvin =)

Edvin har fått sig nya fina tröjor =) ni kanske undrar vars dom är köpta ? ;P hehe.

Nee mina vänner detta är faktiskt bodysar där jag klippt av nederdelen, vikt uppe en kant och sytt en sömm. Mamma har en fin overlock maskin så hon sydde igår kväll till dessa fina tröjor =) perfekt!

Använder knappt body på Edvin längre och han hade så många fina liggandes, så dom fick bli tröjor =) enkelt och praktiskt!



Jag och Edvin åkte till mamma och pappa igår,också åker vi hem igen imorgon. Har med mig en del saker som ska sys och mamma har fina maskiner =) ska sy två nya sovpåsar åt Edvin, sy till några gardiner mm.

Igår var jag och mamma till Luleå, hittade ett par fina byxor åt Edvin på Myrorna, annars var det inte så mycket shopping. Jag sparar pengarna tills den 29e okt då det är den stora loppisen i Luleå på Arcus!

Ta hand om er. Kram

3 kommentarer:

Familjen R sa...

Godmorgon!
Vilken smart idé att sy tröjor av bodysarna. Nu när det är så gamla att de springer runt så är det bara jobbigt att byta blöja när de har bodys..i know ;)

Här är gudagott att vara ! sa...

I den åldern som Edwin är, så växer dom ju så det knakar !
- Verkligen en bra ide´att "återvinna" bodysarna som blivit för små !
- Vilken söting han är ♥
Grattis i efterskott Lisa och hoppas att du och magen mår bra!
Ha det gott !
Kram / Anneli

Isabelle sa...

Vilken härlig blogg du har! :-)

Ha en bra helg!