måndag 26 december 2011

Lite bilder från oss..

Efter lite om och men så bjuder jag väl på en magbild då ;) detta är alltså vecka 36 som jag är i nu. Kan ni förstå att det är så himla nära nu ? Ska på tillväxtkontroll den 3/1 och kolla bäbisen igen. Dom vill som hålla ordentlig koll denna gång. Om det är en stor bäbis så blir d snitt, om inte blir det en vanlig förlossning, så det är ju som spännande det med.

Julen har varit och den var så bra =) fick en jätte fin köksassistent av pappa, och det var precis vad jag behövde eftersom min gamla hade gått sönder. Den nya var röd från OBH nordica, så vi får se vad den går för ;)

Edvin fick också jätte fina julklappar! En stooor traktor med dumpersläp som han lastar sina leksaker i ;) , en tågbana i trä med massa tillbehör, några fina böcker mm.
Anders fick ju en glassmaskin, den ska bli kul att pröva ;)

Edvin med moster Lina julaftons morgon.

Mammas sötaste kille på julafton =) mötet med tomten (morfar) gick faktiskt bra =) lite skeptisk i början, men inga tårar. Men då julklapparna kom gick d bra ;)

Mina grabbar på julafton =) läser en bok med Nicke Nyfiken som Edvin fick av moster Kirsi med familj. Den vart mycket populär!

Tror ändå det bästa är skoteråkandet med morfar :) Edvin tycker det är såååå roligt! Så fort pappa stannar säger han "mera mera mera" ;)

Jag och Edvin är fortfarande hos mamma och pappa och myser och bara tar d lungt och njuter av julen =) vi hade tänkt vara här mellan jul och nyår. Men sen tror jag det gäller att hålla sig hemma då bäbisen kan börja vela komma ut när som hellst ;)

Ta hand om er ! Kram

1 kommentar:

Jenny sa...

Jo den är faktiskt riktigt läcker, tycker de är kul att ha saker från då jag själv var liten:)

God fortsättning på er!:)