tisdag 17 november 2009

Vad är detta för väder ?!

Det är plusgrader ute och töar och regn och regn och regn, Suck! Det e ju så att man blir deprimerad =/ det tråkiga är att det ska fortsätta i flera dagar till! Jag tror jag låser in mig nånstans tills det är över ;P
Idag har jag pysslat lite =) gjort en krans och två strutar! Men visar dom imorgon...
Sen så har jag gjort 3 plåtar med baconbiffar =) mums! Blir det till middag idag. Annars är det väl bra, tar det lungt och bara mår gott :D

Söta Kajsa ute i snön!

Hacke hackspett ute på gården

En hungrig liten rackare :D
Mörkt ute nu, dax att tända ljusen ;) ska kolla biffarna nu och städa undan efter mig i köket! Blir lite rörigt av allt pysslande...ta hand om er !

1 kommentar:

gamla skolan sa...

Hoppas att biffarna blev riktigt goda ! Vackra bilder du visar , Kramar Susanne / den gamla skolan