lördag 29 januari 2011

Jag är så besviken...

Ja som ni märker är det inte mycket bloggande =/ trist. Men anledningen är att vi FORTFARANDE är utan internet! Dessa YIT, jag är så himla besviken på dom så jag finner inte ord. Dom lovar saker åt höger och vänster, men inget håller dom.
Vi var lovade bredband innan jul, men har inget fått än.
Våran fiberkabel är av, så den ska bytas. Men det e visst fler hushåll som inte fått det heller.
Så då vet ni det, har ni med YIT och göra så passa er =/
Nåt roligt ? Ja det är att vi har haft låååångväga besök hos oss i söndas =)
Mycket trevligt besök =) det roliga är också att besöket kommer att bo i en av våra grannbyar,Norr långträsk.
Det är Peter och Evelina som varit och hälsat på oss.
Evelina hade med sig en jätte fin pressent åt oss. En ljuslykta från hennes jobb,alltså från ishotellet i jukkasjärvi!
kanon trevliga människor =) hoppas vi ses igen!
Och Evelina, några loppisar ska vi väl hinna med i sommar ;P
Just nu är jag hos mamma och pappa och lånar deras dator. Vi kom hit igår alla tre, men Anders åkte hem idag, jag och Edvin stannar kvar ett tag så han får leka med sin mormor och morfar =)
Ikväll blir d bara massa myyyys och bastubadande!
Ta hand om er!

Inga kommentarer: