måndag 31 januari 2011

Mammas kille :D

Edvin klädd och redo för en fyndarrunda med mamma och Lena i Boden =)
Idag var jag och en kompis till Boden på lite loppis/seconhand ställen.
Första stället hittade jag en så himla fin gammal emaljkastrull, knappt använd och billig med. Hittade även bestick med otroligt vackert gammeldagsmönster.
Sen for vi på nästa ställe, veckans allehanda. Där hittade vi inte nånting alls! där brukar vi oftast hitta nånting roligt =)

Sen for vi på Dollarstore. Men jag köpte bara hundmat åt mamma, behövde inget annat.
Då vi kom till Älvsbyn igen tänkte jag att vi hinner väl en sväng på återbruket dära.
Tur var d , där hittade jag en vit korgstol med dyna =) en tallriskhylla, ett plägglagg i gjutjärn åt Anders =) och ett par gardiner till min nyfunna vän Evelina ! Evelina har en härlig smak och stil, och dessa gardiner "skrek" verkligen Evelina ;P så jag kunde inte låta bli! Haha..
På onsdag är det en speciell dag, då har jag och Anders varit tillsammans i hela 4 år =) vad fort tiden går!
Lite nya kort på mammas sötnos Edvin..












Full i bus och rackartyg! Haha
Han har det lite jobbigt nu med alla tänder som kommer. Fyra nere har han fått och dom två stora framtänderna är på gång.
Imorgon blir d väl att besöka nåt mera loppis/seconhandställe i Piteå. Vi ska hem imorgon jag och Edvin så d blir väl inte nåt bloggande på ett tag igen =( vi har ju inte fått internet än!
Så ha det så bra och ta hand om er så länge...


4 kommentarer:

evelina sa...

Ja tusen tack än en gång. =) Ska bli roligt att se dem irl sedan. Du är ju för snäll. Och vilka underbara bilder på Edvin. Han är urgullig i sin lilla fleecejacka. =)

Maria Albin Leo sa...

Oj vad han växer och roligt med allt fyndande ser framemot bilder på fynden sedan. Helt otroligt att ni inte fått igång internet ännu vad f-n sysslar dom riktigt med ?!!!?

evelina sa...

Hej! Saknar dig online! =)

Arja sa...

Hälsingar från Finland:-)