måndag 30 januari 2012

Nya Gardiner !

Fick en rea katalog från Jotex idag och fastnade totalt för dessa söta gardiner =)
Dom skulle passa perfekt i vårat sovrum!


Dom hade även ett sånt 5 meters erbjudande billigt så jag klickade hem det också så kan man kanske sy nåt av d. Sängkläder till spjälsängen,kuddfodral,gardiner osv.

Sen så vill jag tipsa om den bästa loppisväskan som finns =)
Denna finns att köpa på ikea i lite olika färger. Själv så har jag just denna svarta med stora vita prickar på =) den rymmer hur mycket som hellst!
Den står startredo inför den stora loppisen i Luleå på Arcus i april.
Tyvärr så har inte bäbisen velat komma ut än =(
Idag är det en veckas övertid och att jag e rätt så förkyld gör ju saken verkligen inte bättre!
Kan göra rätt så ont då man nyser eller hostar =(
Tur jag har en sambo som e hemma hela denna vecka, det är guld värt!
Hoppas innerligt bara att den kommer innan lördag,för jag vill inte bli igångsatt!

Idag har vi varit duktiga och städat hela övervåningen. Välbehövligt =)
Rent och fint vart d, också renbäddad säng så klart!
Även bäddat klart spjälsängen åt lilla bäbisen =)

Ta hand om er! Kram

1 kommentar:

Lilla Brödhult sa...

Ja det var söta gardiner du fyndat:) Åh vad jobbigt att vara förkyld och högravid samtidigt,, hoppas nu att den lille vill komma snart så du slipper bli igångsatt,, lycka till kram Helene