måndag 11 oktober 2010

Då blir man ett år äldre..

Ja på onsdag blir man 27 år, och Anders blir 29 år på torsdag! Vad tiden går fort,vars tar den vägen ? Dessa två saker e nåt jag önskar mig =) annars så har jag ju faktiskt det mesta...

En miniplattpång


och boken "lev vackert"
Jag och Edvin e jätte förkylda =/ suck ! Och detta är andra gången, vill inte ha en tredje gång i allafall! Huvva! Hemma pysslas d och donas på som vanligt.
Några grannar har sålt sitt ställe, och d va princip bara ta d vi ville ha =) JIPPPIE!
Så d var bara hämta släpet,haha! Och med oss hem fick vi antik hästvagn och rissla, gammalt stort skrivbord (som jag målat vitt och har i vardagsrummet),margarinlåda,bänk,skrivbordslampa,pottgunga,leksaker åt edvin,trätunnor mm..rena rama skattkammaren =) kul kul!
I helgen kommer d väl lite främmande eftersom vi båda fyller år =) ska bli trevligt!
Edvin håller på att få sina första tänder =) två st nere. Dom började komma den sista september. Så d kliar och är lite jobbigt för han. Men annars är han ju våran guldgosse =)
Så himla snäll och söt =)
Ta hand om er..

1 kommentar:

Maria Albin Leo sa...

Fusk jag skulle åxå behöva en sån skattkammare och rota runt i så man blev lite piggare! Jag å Albin kikar förbi och grattar sen då vi är frisk allihopa. Just nu bär benen knappt mig själv =(
Ha en bra dag i morgon och grattis i förskott =)