torsdag 14 oktober 2010

God Jul ?!

Nja, kanske inte riktigt än, men faktiskt så har vi fått snö här uppe i norr!
Imorse då jag vaknade så var det alldeles vitt ute..


Våran Björkalle´

kan säga att jag vart inte så glad =/ för vi skulle på våran föräldragrupp idag. Det är min och Edvins höjdpunkt under veckorna =) idag skulle vi laga barnmat och ha babymassage. också skulle Edvin även vägas och mätas kl 11.00 . Men det blir inte nåt med det idag =/ det snöstormar ute och jag har sommardäck =/ farligt farligt!
Så vi får vara hemma och mysa istället.
Passar på att städa och dona här hemma. Har städat sovrummet, ska bara dammtorka och dammsuga där inne. Tvättat två maskiner, monterat min fina kristallkrona lampa som jag fick i pressent =) mm.

Igår fyllde jag ju år, och idag är d Anders tur =) han blir 29 år!Jag har köpt en väggförvaring för spikar, skruv,muttrar mm, d behöver han. Också har edvin köpt en jätte fin mugg som det står "Pappa" på =)
Så ikväll blir det mysmiddag med regnbåge och sallad. Hjortron med grädde osv =) myspys!


Måste få visa detta vykort som jag köpte på loppis i somras. Det är hela 100 år gammalt!
Det är skrivet av en svensk i New York (broklyn) och postat till nån i Sverige, stämplat 1910.
Visst är det vackert =) och dessutom, att det har hållt alla dessa år är helt otroligt ju!


Nee mina nära och kära, har en hel del att göra. Så nu är det bara att passa på !
Ta hand om er =)

Inga kommentarer: