tisdag 12 oktober 2010

Min kära familj!

Detta inlägg är till dom som jag älskar allra mest och dom som betyder allt för mig ! Min familj så klart =)

Min underbara käresta Anders =) du är mitt allt! Och min son,min lilla soltråle och prins =) vad jag älskar er! Att få dela mitt liv med er betyder allt för mig..
Min mor och far. Edvins mormor och morfar,världens snällaste föräldrar =) tack för att ni finns och för alla gånger ni ställt upp för oss! Vi älskar er =)

Min söta systerdotter Emma =) edvins kusin!
Min storebror Mikaels flickor Josefin och Johanna, ni är så fina flickor=)

Min guligt söta syster Kirsi och Edvins snälla snygge kusin Emil =)

Min socker söta syster Lina, Edvins moster =)

Lina och min käre mor !

Min otroligt snälla käre storebror Mikael =)

Min otroligt söööööta son med sin morfar =)

Mina 3 sötnosar =)

Jag älskar er allihopa =) vad vore livet utan er ? Ni är toppen allihopa =)

Sen så har vi ju gänget ner i GBG! Anders föräldrar, syskon, syskonbarn osv..Ni är också helt underbara allihopa =) och vi längtar efter er massor!

Inga kommentarer: