lördag 31 oktober 2009

Bra och dåligt..



Graviditeten tar ut sin rätt kan jag säga, svettas som bara den, ofta ont i huvvet och brösten ilar och verker nå hemskt =/ men på måndag ska jag träffa läkare så får vi se vad som händer!


Är i allafall i vecka 14+3 idag, inte många veckor så har man gått halva graviditeten =)


Jag längtar så mycket tills den lilla/lille i min mage får komma ut till oss!




Igår var jag och mamma till Luleå på hantverksmässan , köpte underbara tofflor i fårull, julklapp till storasyster och torkat renkött. Torkat renkött är så gott! Efter d åkte vi till storheden, då kom tyvärr migränen smygandes och vart värre och värre och d var bara att åka hem.




Hopp i duschen, alvedon och sen sova! Låg på spikmatta, fick massage av mamma, men d vart som it bättre. kl 3 på natten var jag fortfarande dålig, gick upp och tog en till alvedon och somnade med en handduk på huvvet. Sen vaknade jag 7 imorse och var bra! Sköööönt...




Idag är d jobba som gäller, hela dagen lång till 21.00 på kvällen! Innan jobbet hade jag tänkt inhandla mig lite tidningar ;) lantliv, vackre hjem (om nyaste kommit på affären) också aftonbladet och expressent inredningsbilagor =)




Imorgon åker jag hem till min älskade =) har beställt en romantisk middag med tända ljus ;) kommer ju hem på kvällskvisten! På måndag ska jag till Skellefteå till läkaren, hade även tänkt passa på att gå på stan en sväng, d var ju ett tag sen!




Nästa helg är jag ledig fe, lör,sön och mån och då vet jag nån som ska städa och rensa i huset ! Det e mycket behövligt!




Nee nu ska jag hoppa i duschen och plocka ihop mina saker och bege mig på byn..




Ha det så bra och ta hand om er =) kraaaaaaaaam och trevlig helg !!






ps. Inhandlat dessa på rusta ;)



Den till höger 1 st...



och 2 av dessa =)

1 kommentar:

bc.svensk Online sa...

Och vi köpte två andra på Rusta =)