måndag 12 oktober 2009

Imorgon blir man ett år äldre...

Ja då blir jag hela 26 år! oj så gammalt, haha ;)
Idag var det shopping för hela slanten med mamma och syster i Luleå stad =)Jag har hittat massor med bra saker:


*Svart vinterjacka på H&M

*Tunika och öronhängen på Gina Tricot

*En så snygg "vintage" sjal i grått och vitt på Kappahl =)

*Vit mössa med en rosett på, Indiska

*Mp3spelare för ljudböcker på Kjell & Company
*Eltandborste på JULA

*Läppglans på Apoteket

och säkert nå mera. Dessutom hade dom 50% rea på allt på Ö&B för affären ska flytta. Så jag köpte 60 stearinljus ;) 2 vita lådor för förvaring, kökshanddukar, sköljmedel, långkallingar åt Anders och en mössa, doftblock, och säkert nå mera.

Passade även på att handla lite på Willys! På torsdag e min arbetsvecka klar och jag åker hem till min käresta, och en sak e då säker, d kommer bli pusskalas i massssssssor ;) som jag saknar Anders! Också ska jag ju träffa Jeanette på söndag för loppis =) WOHOOOOOO!Hoppas, hoppas hoppas bara att jag klarar mig från migränen!

Annars så börjar d ju vara rätt kallt på morgonen hära..Brr ! i helgen -7 då jag och mamma skulle på jobbet. Var in på Handplockat för nån dag sen, dom har såååå mycket fina saker ! Man känner sig som en 5åring i en leksaksaffär ;)
Nu blir det en kopp te och mys i soffan!
Ta hand om er ! kram Lisa

1 kommentar:

Mina Lantliga Rum sa...

GRATTIS!!! hoppas du får en fin dag och mycket presenter ;D

men vilken fräckis som var och tog din symaskin,jag skulle också bli super förbannad!!jag som var så avis på dig för jag vill också ha en,men det är svårt att hitta nån tycker jag,dom ska ju helst vara lite snirkliga nertill om du förstår ;)

ha det bra idag,kram!