onsdag 7 oktober 2009

Fynt Time !

Nu ska ni få ett bra tips! På Ö&B (Överskottsbolaget) har dom super snygga "shabby" klockor för bara 69 kr =) har ingen kamera och d finns ingen bild på deras hemsida. Men det e liknande på bilden nedan fast det e rosor på den! Sen så finns även krokar och "plåtar" med vackra rosmotiv på! Så passa på och fynda =)

Sen så var jag på mitt kära Återbruket i Älvsbyn i måndas, vad hittade hon nu då?
Jo ett gammalt symaskinsbord som nån hade "shabbat" så snyggt! hela nederdelen av gjutjärn var målad vit och själva " mönstret" var super snyggggggt! Aldrig sett det mönstret förut!
Sen så hade dom satt fast en vit bordsskiva på =) så allt är så vitt och fint! Och jag e mega nöjd =) dock vet jag inte vars det ska rymmas ;P men jag kunde inte låta bli!

Idag har snön öst ner hära = snöstorm! Jag som inte har vinterdäck =/ och har inte möjlighet att byta förens på söndag då jag åker hem!

Förresten! Ikväll kl 20.00 ! Bonde söker fru =) jippppie ! Äntligen nåt vettigt att se på tv =) e så sugen på Loppis! E det ingen som vet av loppisar här uppe i norr nu då det e höst ?

ta hand om er ! kram

1 kommentar:

Vit som snö sa...

Har ni haft snö?!! Tycker ni känns så nära, då är det alltså inte långt borta här heller.
Jaa, loppisar är inte lätta att hitta såhär års, jag spanar efter skyltar o kollar tidningar. Tycker själv att gårdsloppisar är bäst, ibland rena skrotet ibland rena skattkammaren. Går sällan på storloppisar som på Folkparken, blir galen av trängsel;-)
Fina ÖB-tips!
Ha det gott! Kram Cilla