söndag 4 oktober 2009

Kolla in all snö! Suck !

Ja nu är vi uppe i 7 cm snö! Nu får d ta mig tusan räcka, man blir ju deprimerad ;P urs!
Detta är våran gård i skrivande stund...


Hjälp matte jag vill in, kallt om tassarna!

Detta är den söta lill knuff som vi passat i helgen =) här hittade han ett glas med vatten!

undra om lisa blir sur om jag smakar lite på hennes fina servettställ ?! ;P

WOW! Har jag hamnat i 7e himlen ? Massssor av frukt ju! Vilken ska jag börja med ?
Sen så har vi varit till grannbyn och druckit te och surrat en hel del =) mycket trevligt må jag säga!

Just d ja skellefteåbor! Stor loppis på G =) på Sunnanå den 18/10, glöm inte d ;)
kl 10-14, ill be there ;)

Nee nu ska jag göra ett grattiskort till min syster av nån söt vintagebild, lite spets och handtryckt vitt fint papper!

Kram på er!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men oj va snö ni har...Här i Skellefteå har det bara regnat hela dagen. Vi ses den 18;de då =))
Kram

Lina Lundgren sa...

WOHOW! MER SNÖ!!!!! :D När kommer du imorrn? :)