söndag 14 oktober 2012

Arcus Fyndmarknad!

I lördas på min födelsedag så fick jag en egendag =) barnen var hemma med Anders och jag drog iväg själv till Luleå på Arcus stora Fyndmarknad!
Några av sakerna jag fyndade!

En fin uggla som är en sparbössa, från Danmark.
 En fin plåtburk från IRA.
 Jätte läckra retro sugrör i hårdplast.
 En söt liten symaskin med orginal kartongen kvar.

Hittade en del kläder till barnen, nån leksak, en kudde, en snapphane grill från Nils Johan, 70 tals tyger mm.
Mycket nöjd med min dag i Luleå!

Har även fått en del fina presenter =) här kommer några av dom..

En söt liten gryta i keramik. Mamma skulle va lite rolig och sa "jamen Lisa det rymmer ju precis så mycket du kan äta nu efter op", haha ;)

En jätte fin rosa emaljerad gryta!

Underbart fin retroinspirerad Tekopp med fat från Kirsi =) teet blir alltid godare då man har en fin kopp att dricka ur ;)


Också lite blandat hemmifrån!

Mina fina ljusstakar som jag loppade i sommar, design Lisa Larsson står d på dom.
 Helt klart sommarens BÄSTA loppisfynd =) jag älskar mina fina grislampa!
 På stringhyllan i köket!
 Min jätte fina kanna, ett FB fynd =)
 Mina fina Kold burkar =) har ni nån att sälja så säg till! Bruna är inte av intresse dock.
 Mina fina IRA burkar jag nyss fyndade!
 3 st Nils Johan! Rosa brödbox FB fynd, gul hårdbrödslåda loppad och rosa snapphane grill FB fynd =)
 Våg, FB fynd och söta salt och pepparkar från Dollar Store.
 Fin burk som är i samma serie som min fina tekopp som jag fick i pressent!
 Glada pasteller i köket =)
 Arvid sover gott ute i gamla retro Emmaljungan =)

Det var allt för denna gång. För er som undrar så går allt fortfarande jätte bra efter min operation =) jag mår toppen!

1 kommentar:

Helenas blogg sa...

oj, hittade du den rosa grytan på arcus?=) du som gillar ugglor, finns kuddar på jtsk sida med ugglor 2 st för 129:- bara ett tips om du vill gå in och kolla=)