tisdag 16 oktober 2012

Snö!



Japp nu har den första snön kommit, det e alldeles vitt ute och -7 grader! Hurves! Men men det kommer försvinna som tur är =) och ja tur är d för vi har ite hunnit plocka in alla saker från gården än! Sandlådan är full i spadar, hinkar mm. Sen står d annat lite häår och var som ska in i förråd.


Hittade ju även en fin kudde på loppisen i helgen =)
 Hittade också en stor bunt med mina favorittidningar för bara 20 kr =) så nu har jag minsann att läsa!
 Klädde om soffan igår med ett sängöverkast, vart riktigt fint!
 En fin lykta som jag hittade på loppis i Vidsel nyligen!
 En fin kökshandduk från Bruka fick jag av mamma i pressent =)
 Ib Laursen skål fick jag av syster Kirsi i pressent =)
 Ville tipsa om denna söta vispskål som finns på Dollar Store!
 Eftersom jag och Anders fyllde år i helgen så gjorde jag en god panacotta som vi alla fikade av.
 Dessa virkade dukar hittade jag i Boden på favvo stället, Pingstkyrkans Secondhand! Ska sy fast dom på soffkuddarna ;)
 Min fina retro grill från Nils Johan =) här om dan grillade vi parisare i den, gott!
 Lille Arvid leker med den fina gamla lastbilen från Brio. Ett FB fynd =)

Igår var vi till Byske på kalas och hade d riktigt trevligt hos familjen Fahlgren =) barnen fika god tårta och lekte och hade kul. Dock va d lite spännande på väg dit och hem eftersom vi hade sommardäck och det vräkte ner snö. Men vi tog oss dit och hem utan problem. Anders och Edvin bytte sen till vinterdäck på kvällen. Så nu kan man tuta och köra som vanligt =)

Inga kommentarer: