torsdag 4 oktober 2012

IRA!

Idag var jag in på Återbruket i Älvsbyn. Går in i rummet där dom har porslin, kläder,skor,textiler mm. Och där på hyllan ser jag 2 st IRA burkar. Springer med eld i baken och roffar åt mig dom och pustar ut ;) haha!
Trodde allvarligt talat aldrig jag skulle lyckats komma över IRA burkar!
Dessa va dessutom som nya och med gamla prislappen kvar =)
Ibland har man helt enkelt tur!

Mår fortfarande jätte bra efter Op =) har fått börja äta pure mat. Så idag vart d 3 fiskbullar, ett halvt ägg och en halv liten potatis till middag! Efter allt soppätande så var d gott med pure mat =)

Idag har jag, mamma och barnen varit till Boden en sväng och rantat! Edvin har i eftermidda åkt till sin moster Kirsi och ska sova dära. Dom skulle visst bada badkar, baka, se film mm =) så roligt för Edvin!


Inga kommentarer: