fredag 26 oktober 2012

Barnrum!

Igår skruvade jag upp en stringhylla i barnens rum =)


 söt gammal dockvagn fyndad på Röda Korset i Piteå =)

 Vart så glad då jag hittade detta tyg på Röda Korset i Älvsbyn :D mycket eftertraktat tyg! har d på väggen i barnens rum!
 På bilden syns myshörnan där vi brukar sitta och läsa böcker =)
 Den fiiiina lampan jag fyndat =) hittade den i Boden på Pingstkyrkans Secondhand.
 Spegel från loppis i Piteå och Piano från Åhlens!
 Mammas söta lillahjärta <3 br="br">
 Lite blandat =) Trägubben e från loppis, John Blund e från Tradera, dvärgen från Röda Korset Piteå och Plupp e från Stavaträsk loppis =)
 2 fynd från i somras! En gammal Brio lekram för ynka 20 kr och en leksaks kassaapparat fyndad i Luleå på Röda Korset.
 Gammal dockvagn i trä från loppis på Folkparken i Skellefteå.
 Papptunnan med leksaksmat och kastruller mm i hittade jag på Röda Korset i Skellefteå. Spisen e loopis fynd från Fällfors och byrån e också från Röda korset Skellefteå =)


Hade en fixa och dona dag i barnens rum igår =) alltid kul att hålla på där inne och fixa! Dock så skulle jag verkligen behöva fixa ute på bron och runt huset innan snön kommer!

2 kommentarer:

Lisa Ögren sa...

Så himla fint du gjort å fina saker du fyndat:)

evelina sa...

Du gör då alltid massa fynd. Vissa är född med öra för gehör men du är då född med ögon för fynd!! Skitfint alltihopa som vanligt!! ;D