söndag 28 oktober 2012

Lösenord ?!

Jag upptäcker då man ska gå in på min blogg att det kommer upp en ruta om att den e lösenordsskyddad, det är den INTE! Dessutom kommer d upp en annan bloggadress ju. Candykills.blogg.se , och den bloggen verkar ju inte ens finnas!

Arvid älskar att bada, kolla in hans crazy style =) haha han är för rolig!
Är faktiskt riktigt praktiskt med små uppblåsbara pooler i duschen ist för en badbalja. Köpte denna på Dollar Store då dom sålde ut alla sommarsaker.

Fått tag i flera av mina älskade äppelmuggar =) började med att jag hittade en i Öjebyn på Reprisen. Sen har jag jagat dessa med ljus och lykta och tack vare FB kommit över några till =)
 Mintgröna ljusstakar "Design Lisa Larsson" med fina rosa ljus i =) loppisfynd!
 Arvid helnöjd på bobbycar hos mommo och moffa!
Arvid andra framtand uppe har äntligen spruckit fram! Så nu har han 4 st framtänder att bitas med ;)
Han ligger just nu ute i vagnen och sover gott!
Få se vad vi hittar på idag,men det e ju söndag och vilodag,hehe.
Imorgon ska jag i allafall lämna in bilden på Service i stan då den gått ett visst antal mil.

Igår var jag och barnen med deras mormor och morfar och min syster Lina och hennes Chris till Byske och gick på marknaden. Sen åkte vi hem till oss och åt varma mackor med sallad =) jätte kul!

Inga kommentarer: