tisdag 19 maj 2009

Ännu en fyndardag!

Klev upp före 9 imorse, frukost och sen bar d av att hjälpa Anita med huset idag med! Vi har hängt upp gardiner, rensat ännu mer bland saker, hängt massssor med tvätt osv!


Självklart skulle hon kasta massa saker som jag la vantarna på ;P massa vita gardiner, gamla kryddburkar, ett bokstöd, en stor vacker silverbricka, ljusstakar mm! Det lönar sig att vara med då folk rensar gamla saker , hehe ;)


Såg att butiken http://butikenhandplockat.blogspot.com/ handplockat inte ska öppna förens i juni, känns lite tråkigt =/ står ett skåp i skylfönstret till den affären som e så SNYGGT! Det VILL Lisa ha! haha ! Men det e nog inte till salu...





Sitter och funderar på om man skulle ha köpt dessa söta sänkläder från http://www.klingel.se/



Visst e dom sööööta ? Åker hem till Nyfors ( i västerbotten) på fredag, och blir hemma 2 veckor =) underbart! För nu ska det påtas och planteras blommor! Och det ska fixas och donas i huset i massor ;P har ett antal projekt !

* Slipa klart pottskåpet och måla det

* Slipa till min nya byrå och fixa till den med b.la. nya beslag =)

* Putsa till mina fina gamla fönster jag fick av Anita och göra nåt fint av dom!

* Plantera blommor

* Städa inne hos fåglarna och ge dom gosaker från skohen i form av björkris, lingonris, blåbärsris mm..extremt uppskattat!

* Jag avskyr mitt svarta Malmbord från Ikea som e i vardagsrummet! Ska göra nåt åt det, har en sån kabelrulle som jag funderar på om jag ska använda som bor istället ;P

* Massa promenader i skogen med hunden =)

Ja jag har att göra! + att jag ska gå introduktion på mitt nya jobb i skellefteå =) ska bli så kul! Ska ju jobba dära i 8 veckor i sommar, på en gruppbostad som heter Backa bro =)

ha en trevlig kväll allihopa!

Inga kommentarer: