torsdag 21 maj 2009

Arvegods...ja tack!

Hur glad blir man inte då en släkting ringer och frågar om man vill ha ett gammeldags skrivbord som ens farfar ägt ? Man säger *WoooooHoooooo* och studsar upp och ner ! ;P
Och det är preciiiiis ett sånt som jag velat ha! *glad glad glad*
Ni ska veta att farfar om någon stod mig varmt om hjärtat! Lilla farfar, tyvärr finns han inte bland oss längre, men att ha nåt i min ägo som vart hans betyder mycket för mig!
Tyvärr är det blåmålat, men det e bara fram med slipmaskinen och dona på! Ska och kika på det idag =) angående fyndet i mitt förra inlägg, det står på ett ställe som sällan har öppet, det e tingat i mitt namn och jag har blivit lovad 400 kr...det e alltså ingen annons, så hoppas bara att ingen på stället läst tidningen jag läste igår där det stod dess värde!

Inga kommentarer: