lördag 16 maj 2009

Lördag och jobb !

Har ju glömt att berätta! I torsdas när jag får till Älvsbyn så passade jag på att stanna i piteå en sväng. In på återbruket och röda korset som vanligt ;P hehe! På korset hittade jag en stor smides piedestal med två glashyllor på, 50 kr =) jippie! Ska spraymåla den vit och ställa den nånstans i huset, kommer bli så fint! Sen så hittade jag en gammal glasburk, en tavla med en ikon på, gamla ramar, en gammal kvarn, en sked i vit porslin mm. Många fynd enligt mig =)

Sen in på bruket. Hittade en liten grön hylla för en tia, den ska bli vit =) också en sån margarinlåda, 2 sliverfat, 2 jätte vackra porslinsskålar med roser på (i samma serie som jag redan har lite fat, koppar och skålar av) för 15 kr st =) mm. Så d va en lyckad fynddag kan jag säga! Så nu vill jag bara hem och pyssla igen, men e i Älvsbyn och jobbar hela veckan, ändå tills på fredag. Så jag får tåligt vänta!

Nån mer än jag som ska bänka sig framför tvn ikväll och se Melodifestivalen? Det ska jag med min kära mor och far =) har ni förresten hört norges låt Fairytale ? Den e så bra =) Nee nu måste jag ta och hoppa in i bilen och åka iväg och jobba ! Avslutar med en otroligt söt bild jag hittade på nätet =) Ha en bra lördag allihopa och ta hand om er! Kram Lisa...

1 kommentar:

Mina Lantliga Rum sa...

grattis till vinsten!!! jag börjar bli lite avuns på dig hihi...du hittar massa fynd och vinner IGEN =)

har glömt att säga att ditt hus ser hur mysigt ut som helst,med timmerväggar!!kan tänka mig att ni myser där!

ha en bra helg,kram!!