tisdag 19 maj 2009

Vad tycker era karlar ?






Kom just och tänka på en sak ! Vad säger era karlar då ni kommer hemkonkandes på era loppisfynd mm ?



Ni ska se Anders min då jag kommer hem efter några dagars jobb och det e saker här och var i bilen som jag fått, fyndat, seconhand osv ;P "men Lisa, vad ska du göra med allt detta?" , dom förstår sig helt enkelt inte på detta med inredning ;P haha! och framförallt " men herregud vars ska du rymma allt ?" ... Men anders släpar hem saker han med, så då får jag också släpa hem saker! hehe ;P






Vi har ett ställe en bit bort hemma i Nyfors som Anders köpt för skogens skull, men på marken står en gammal lada, och jag ska gå och rota i den lite nån dag tänkte jag! Står gamla dörrar i massssor i den ladan, funderar på om jag skulle ha sålt nån på blocket ? Finns det intresserad tror ni ? Sen ska jag kolla in lite annat. Ska ringa nå grannar som flyttat, dom har nämligen lämnat kvar mjölkkannor, gamla fönster mm ;P






Anslutar med lite lånade bilder...

Jisses så mysigt och fint d var hära!


Ja tack, en sån vill jag gärna ha ;) så himla fiiiin!

Myspys i massor!

2 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Åh, det låter ju helt perfekt att ha en lada att gå och rota i. Det är ju i sådana där bortglömda byggnader som man kan göra de bästa fynden.

Oftast har jag och herr Fräken ganska samma smak, så han brukar vara glad för min skull över de flesta fynden. Och han släpar hem massa musikgrejer som är bra mycket dyrare än mitt.. så han har inget att säga till om alltså.. ;-)

bc.svensk Online sa...

Vi ska väl snart rensa ur mera ur laggårn,hojtar väl till så du kan komma med dit och leta skatter =)/Carro