torsdag 21 maj 2009

Hämtat skrivbordet !

Ikväll har jag och pappa vart hos hans kusin och hämtat skrivbordet som jag skulle få =) det var visst min farfars bror som haft det,men d spelar ingen roll..det e ju en "släktklenod" ändå, och det känns betydelsefullt för mig!

Jag hade fått höra att d var blått,jag tänkte mig blått som denna elefant ;P




Men det visade sig vara ljuuuus blått, jätt fin blåfärg =) så sött ! Så nu slipper jag putsa och slipa och dona =) det ska få vara som det e ! Så nu e min bil FULL i saker, skrivbordet, gamla fönster,piedestal och massssor med småsaker jag fått av Anita. Anders kommer tappa hakan imorgon då jag kommer hem med en sån full bil, haha! Min byrå jag köpte för bara 100 kr stå nu i piteå, lite närmre hemma, så jag hoppas jag kan hämta d i helgen, d ska ju ändå regna!


Sen ska ni få höra...jag ÄLSKAR ju gamla avlutade möbler i alla dess slag. Då jag hämtade skrivbordet så vart jag tillfrågad om ett skåp dom inte skulle ha kvar för d var dax för ett nytt, och tänkte kanske om jag ville ha d ? Ja det beror på hur det ser ut sa jag....så fick jag se d! WoHooooo! Ett avlutat gammalt stort skåp =) JIPPPIE OCH YAHOOO! LOVE IT!


Vann en frän duk på tradera idag =) det är typ en vaxduk med spetsmönster på! Ska ha den på köksbordet =)



Endast 27 kr ! Imorgon åker jag som sagt hem till nyfors och västerbotten! Så d lär komma en hel del nya bilder nu på saker och projekt =) ha en trevlig helg och ta hand om er =) kram Lisa

Inga kommentarer: