fredag 29 maj 2009

Fullt upp!

Egentligen så har jag inte alls tid att sitta hära! Jag har fullt upp !
Syrran ringde idag och sa att dom kommer och hälsar på, imorgon ! IIIIIK!
Det ser ut som bomben här hemma nu då vi bytt ut lite möbler osv...
Så nu är det städa resten av kvällen + imorgon på morgon/förmiddag !
har flyttat om saker lite här och var. Sovrummet e klart och vart så fint =)
Har fotat och kort kommer nån dag, hinner inte just nu.
Har jobbat/gått intro idag, kul som vanligt =) och det bästa e att jag fått så mycket jobb redan nu (skulle ha börjat den 22 juni) så jag kommer inte att jobba i Älvsbyn förens till hösten nån gång, skööönt =) trivs super bra på Backabro!
Jag har ett svart bord i tvrummet, från ikea *suck* det e tråkigt och blir repigt för minsta lilla!
Så jag var och rotade i ladan lite, där inne står det ett gammalt vitt nött trädgårdsbord i trä, WoHo!
Så jag ska ta hem det, korta av benen, slipa till det och stryka vit lasyr på d och ha d i tvrummet =) kommer bli så snyggt ju!

Nee nu måste jag faktiskt fortsätta att städa..



Avslutar med en bild på kajsa =) ta hand om er ! kram kram...

ps. Missa inte min tradera auktion med en söt rostig fjäril ;P
http://www.tradera.com/Rostig-sot-fjaril-blompinne-lantlig-shabby-auktion_93059574

1 kommentar:

Vit som snö sa...

Vilken turgumma du är!!! Såna kammarljusstakar har jag just beställt! Såå fina!
Kram Cilla