måndag 29 juni 2009

Ännu en dag med värme...

Ja idag har det också varit varmt ute, dock så har det blåst en hel del hära, skönt!
Har inte mått bra på förmiddan, men sen efter 2 tiden piggnade jag till och kände att jag behövde frisk luft och röra på mig. Så jag kopplade hunden och vi gick 5 km =) skönt!
Efter vägen hittade jag Lupiner och hundkex =) så dom står nu i en gammal fin kanna på köksbordet!
Imorgon kommer det nån och hämtar expidithyllan jag sålt, skönt att bli av med den!
Imorgon kommer även kort på "klumpen" och loppisfynd =)
Ska försöka rensa lite här hemma och fara med saker på Röda korset eller Myrorna, har så mycket saker som jag haft förut som jag inte e så förtjust i längre. Saker som är lila och röda osv, som inte alls passar in hära!
Fick ju tag i ett sånt planteringsbord i zink på coop =) har paketerat upp d, men har bara inte bestämt mig än vars jag ska ha det..hum! Men kan varmt rekommendera dom, för dom e så himla fina att ha till allt möjligt =) funderar på att ha mitt ute med lite blommor och lyktor och annat i !
Ha det så bra och ta hand om er =) kram kram...

Inga kommentarer: