onsdag 3 juni 2009

Loppis fyndat =)

Igår kväll var vi på "galej" med jobbet, och det visade sig finnas en loppis dära ;P
Så jag gick in i den söta lilla byggnaden och kikade. WoHo, jag hittade världens sötaste skåp, och bara 10 kr =) ska måla d vitt så klart! Men vet inte riktigt vart jag ska ha det än. Men sött kommer d att bli. Också hittade jag en gammeldags tesil för 2 kr =)
Innan jag for och jobbade kikade jag in på butiken " 5 RUM" i Kåge, dom hade ombyggnadsrea. Dom hade mänger med vackra och fina saker! Jag hittade nån krok och "konsoll med krok" från IB laursen på rea ;P *NÖJD* Nu är jag ledig och jobbar inte förens kl 7 på lördag morgon, Skönt! Vilket innebär att jag har massor med tid att pyssla på hemma med städning, målning, pyssla osv =) skönt! ´För det e precis vad jag behöver =)
Mitt senaste projekt e väl som snart klart, bara en sista detalj. Men hoppas på att få bära in det idag.


Denna ska in på toan som handdukshängare =)

Mitt söta skåp =) står "made in china" under det...



Ett stort "plåt" hjärta med lucka på baksidan så man kan ha värmeljus i det..


Nee nu ska jag ner och diska och städa ! Ta hand om er... kram kram

ps. missa in tävlingen hos http://tantblaheminredning.blogspot.com/ där du kan vinna en söt ram =)

Inga kommentarer: