tisdag 23 juni 2009

Super varm dag !

Jisses vilket väder vi haft idag! D va inte så fint imorse då jag åkte på jobbet, men d tog inte länge så har solen vart framme hela dagen och d har varit stekhett ute!
Efter jobbet var jag på Rusta och handlade vit färg ;) så imorgon ska jag börja måla!
Dom hade även rea på vaxdukar som ser ut som spetsdukar =) jätte söta och praktiska! Så två sånna fick följa med mig hem =)

Titta vad jag hittade idag:

http://loppisbutiken.se/


Gissa vem som ska dit ;) hehe ! Det e ju bara en liten bit utanför Skellefteå!
D finns säkert nåt kul att fynda dära =)

Nee nu ska jag vara duktig och göra middag till min käresta =) han kommer väl hem på en stund! Ska göra fläskfilegryta med sallad, MUMS!
Har vart dålig på bilder, men d kommer snart ;) ska ta före och efter bilder på skänken och annat smått och gott ! kram på er....

Inga kommentarer: