söndag 7 juni 2009

FYNDAT big time =) WoHo!

Tillbaka från loppis, och fyndat har jag ! OJOJ !
Ni vet ett sånt trådrulleställ för gamla trådrullar, ett stooort sånt fick jag för endast 100 kr !
Jag höll på att tappa hakan då hon sa priset ! + att det faktiskt satt kvar några gamla rullar på den ;P
Hittade en väckarklocka också =) så nu behöver jag ej leta efter d! + massa annat smått och gott =) bilen e full i loppis saker och annat smått och gott !

Jag kan säga som så, jag e super nöjd med denna dag =)

http://www.tradera.com/Gammal-stallning-for-tradrullar-Lantligt-Shabby-Chic-auktion_93545854 Typ en sån, fast mycket större =) har sett en del har d som toalettrullshållare ;P lite kul! Jag vet inte än vad jag ska ha min till...

3 kommentarer:

lina sa...

Jaa, ja kan svara på din blogg! :P

Jessika sa...

Hej Lisa!
Roligt att du hittat till min lite halvdana blogg. Hinner inte med den så ofta längre.

Boken köpte genom en bokklubb för många år sedan men den finns nog om du letar via ngn bokförsäljare på nätet.

Roligt att du fyndat loppis, saker så om trådrulle ställ med mera. Själv så har jag lagt det lite på hyllan att handla på loppis, finns inte så mycket plats i en lägenhet.

Hälsningar från Jessika

Jessika sa...

Hej Lisa!
Roligt att du hittat till min lite halvdana blogg. Hinner inte med den så ofta längre.

Boken köpte jag genom en bokklubb för många år sedan. Den finns nog om du letar via ngn bokförsäljare på nätet.

Roligt att du fyndat loppis saker, så som trådrulle ställ med mera. Själv så har jag lagt det lite på hyllan att handla på loppis, finns inte så mycket plats i en lägenhet.

Hälsningar från Jessika