tisdag 23 juni 2009

Eländes elände..

Vaknade 04.30 imorse av att min käresta skulle kliva upp pga att han börjar sitt jobb så tidigt. Jag brukar vara en toffel och kliva upp med han kl 5 , men ikke denna morgon!
Jag har så förbaskat ont i magen så huvva =/ finns det nåt värre än mensverk?
Vilka smärtor =/ ajajaj! Så nu har jag tagit verktabletter och sitter med vetevärmaren på magen och bara e gnällig ;P
Jag skulle ju börja måla "klumpen" (min nya skänk) idag, men orkar inte börja på den på en gång. Dock börjar jag inte jobba förens om några timmar, så jag hinner säkert =)
verkar ska bli en fin dag idag också =) hoppas inte bara d blir för varmt, det e inte kul då man inte är kry =/

Här kommer lite före bilder på min skänk...


Här ser man d röda på skåpdörrarna och i listerna..

Innuti är d nån slags nött rosa aktig färg..


Så få se hur den ser ut då den är klar =) ska bli spännande ! Ha nu en bra dag och ta hand om er =)

Inga kommentarer: