lördag 6 juni 2009

Jag fick ett..

Fickur ! =)
Igår då jag var hem till mamma och pappa så sa jag att jag så gärna ville ha ett fickur.

Varav min gulliga mamma säger att hon har ett gammalt hon ärvt, men att en visare e borta och det funkar ej, så jag fick d av henne =) så nu behöver jag ej tråna efter ett sånt längre ! WoHo!


Idag är d loppis som gäller ;P ska bli kul !

Åker även hemmåt idag, ska och jobba i Skellefteå på eftermiddan.

Imorgon slutar jag 09.30 på morgonen. Då ska jag hem och måla mitt pottskåp som jag slitit så med att putsa upp. Också ska jag bära in det nya vardagsrummsbordet som jag hade fixat till =) också blir det säkert annat fix och don hemma !


Köpte ju en vaxduk i spets från tradera för ett tag sen, trodde den va begagnad, men den va helt ny ju =) och bara 27 kr! Fynd kallas d =) den va jätte fin!



Ha en bra söndag =) kram kram...

Inga kommentarer: